sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Mää oon jo pian 18 v !!

Apua tää on niin jännää :D En oo kauheesti 18 vuotta täyttämistä ennen kun nyt !

Mää ihan oikeesti oon kohta jo 18 vuotta.... Kuolema se vaan on joka päivä lähempänä ja rypyt lisääntyy. Ja enää en oo niin kaunis mitä oon ollut. Lisään pari kaunista hetkee mun 17 vuotiaan elämästä ja yhen 2010 juhannukselta, koska koskaan en oo ollu kauniimpi kun sillon. Ravut rocks ja sillain :D

Pari nättiä kuvaa musta Ruovedeltä, juhannus 2010 ja Inkeri ja mää 2012 uutena vuotena. Ehkä 18 vuoden ikä tuo mulle viisautta viinan käyttöön ja auringonottoon. Toivotaan että myös 18 vuotiaana on yhtä hauskaa ja hauskempaakin kun nyt. Ajokorttia odotellessa.


Varmaan vika kuva musta 17 vnä :(





Mää meen nukkumaan että voin alottaa elämäni 18 vuotiaana Gogolla Bodyattackin parissa. Adios ollaan yhteyksissä kun oon vanhempi, viisaampi ja TÄYSIKÄNEN :o

2 kommenttia:

  1. apuu ei sustaki ny vaan tolleee tuu muka aikuista!! no ei hataa, henkisesti pysyt alaikasena viela pitkan toven !!! <3 <3

    VastaaPoista