torstai 5. heinäkuuta 2012

Nörttitouhuilua

Ainoostaan siks koska oon blogin nörtti, voin tehä tälläsen julkasun. Mulla oli siis tylsää kotona, joten päätin viettää villin päivän ja järjestellä mun koulupaperit lukion ekalta ja tokalta vuodelta!! Mulla on siis tosi wild ass-elämä.... Mut ku oli niin tylsää niin päätin ottaa siitä vielä kuvia ja tehä nolon postauksen. Ja ajattelin koska bella aina kirjottelee tänne nii kerranki määki, näinki hauskan asian puitteissa!

Kuitenki, missio oli siis melkein impossible mutta siitä selvittiin...

Maksoin 18€  kansioista jotta pääsen toteuttaan mun nörttifantasiaa<3



Ja tältä mun sänky näytti projektin alkaessa. Muutama paperi..


Tadaaa!! So cool!!
Lajittelin nää tälleen fiksusti...






Paperit ojossa

 Käytin tosi viisaita lajitteluperiaatteita, esim noi matemaattiset aineet samaan ja kielet samaan.. Ranska sai oman kansion koska siitä on niin paljon monisteita ja muuta :S Sit kaikki turhat ihmeaineet jota piti olla joku yks kurssi lol niin laitoin samaan..

Homma suoritettu.

Tässä vielä päivän asu, mä lähdössä peliin


Nyt mä meen pakkaan koska huomenna on lähtö Summer Up -festareille mun rakkaan humalointikaveri annan kanssa<3 Saatte ehkä sieltäki materiaalia jos on julkasukelposta....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti